SPORT OP ONZE SCHOOL

KLEUTERS

• Bewegen en ravotten naar hartenlust met juf Tess en handpop Pompom.
  • Op dinsdag en vrijdag
  • Het is handig als de kleuters op die dagen sportieve kledij aan hebben: een gemakkelijke broek (liefst geen rokjes) en sportschoenen (degelijke schoenen die geen strepen maken: geen zwarte zool). Kinderen van de tweede en derde kleuterklas die zelfstandig hun schoenen kunnen aan- en uitdoen, mogen turnpantoffels of sportschoenen meebrengen in een zakje. Deze worden dan bewaard in de turnzaal.
  • Zorg ervoor dat alles goed genaamtekend is, zodat niets verloren kan gaan.

LAGERE SCHOOL

• Twee sportmomenten per week met juf Ingrid
  • Afspraken i.v.m. lessen beweging.  (Lees hier de brief)
    Goede afspraken maken de beste vrienden….
  • Aan de slag met de leerlijn zwemmen

Ontdekken van plezier in het water.
Je veilig, efficiënt en doelmatig voortbewegen….

Hoe werken we met de leerlijn zwemmen? Lees het hier.

Wanneer zwemt het leerjaar van uw kind? Lees het hier.

MOEV

• MOEV (www.moev.be) organiseert activiteiten tijdens de lesuren én op woensdagnamiddag.
  • Zin om mee te sporten? Noteer alvast de data in je agenda. Je vindt hier een overzicht.

SPEELPLAATSWERKING

• Je kunnen uitleven en een frisse neus halen om daarna weer ijverig aan de slag te gaan.
  • Kinderen een fijne speeltijd geven is GEEN kinderspel…Kinderen samen laten en leren spelen is een doel!
  • Hier vind je de brief over de speelplaatswerking.